Re: ATX zdroj - versus zakaznik

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:06 CET 2004

Preji vam smich. Ono zatajit tomu tazateli hodnotu toho kondenzatoru
vam jiste prinese mnoho zakazniku. Ten dotycnej si kondik zjisti
jinde, nebo vam to da opravit a mrkne se co jste vymenil. Pokud to
bylo jen tim kondikem, tak mate o reklamu postarano (pokud ne, tak by
jste to dostal stejne). Tim spise, jestli vam to musel donest a
stravil na tom den casu.
 Delal jsem do pocitacu a jednoduche zavady jsem se snazil resit
telefonicky a tim zadara. On totiz zakaznik stejne videl co delam a
uctovat si 2hod cesty pro 5 minut prace neni moc seriozni. Neuctovat
si ty 2hod mne zas tlacilo do ztraty.
 Take na to muzete jit jinou cestou, udelat 5 min prace a 1hod
diagnostikovat - coz zakaznik nechce, ale vy ho donutite. Zrejme to
dopadne jako u mne. Ve Favoritu prasklo umelohmotne kolecko v
tachometru. Kolecko neslo koupit, tak jsem jel do Technometry v
Praze, na parkovisti vymontoval tachometr, donesl ho, daly nove
kolecko, ja namontoval a odjel. Ftip je, ze jsem si musel k nasazeni
kolecka na hridelku kopit i serizeni. Kolecko 2K?, prace 20K?,
serizeni 350K?.
Pointa: po case kolecko prasklo znovu, ja k odbornikum jiz nepujdu a
radeji jezdim bez ukazatele ujetych KM. Treba nekde kolecko koupim.
Serizovat tachometr nepotrebuji.

Radek

To co predtim jeden, mohou nyni dva. Poridte si 2 Oskarty a uzivejte si ve dvou za cenu jednoho.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=21821%26url=http://www.oskarmobil.cz/links/news.php?param=to