polomrtvy aku v aute

Radim_infos2 radim2
Středa Březen 17 14:27:06 CET 2004


Takovou zavadu jsem mel take ,
kdyz jsem do starteru klepnul tak se motor natocil.
Zavada byla jasna vadne uhliky ve starteru.
Starter drzi vesmes na 2 sroubech a rozdelate ho
cca za 15 min.
Vymena uhliku trva cca dalsich 15 min.
Uhliky do strateru pro 15 let strary Nissan jsem u nas sehnal
za 130 KC.
Zkuste to opravit sam.
Stejna oprava v servisu (pokud umi vymenit uhliky pokud Vam nevnuti
novy starter) stoji cca 1000 KC
Mimochodem se mi zda ze v mnoha pripadech vychazi hodinova sazba
obycejneho remeslnika na mnohem vic nez pocitacoveho odbornika.
Radim
----- Original Message -----
From: "ing.Jaroslav Kotlaba" <kotlaba@zpa-pecky.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, March 22, 2002 1:58 PM
Subject: Re: polomrtvy aku v aute


> > tak me se staval obdobny/stejny problem po 50km jizdy a vic, po
odstaveni
> na
> > cca 10min (benzinka a pod), se spatne startovalo.Starter se sice zacal
> > roztacet,ale stylem jako z uplne vybite baterky.Po nekolika otackach
(nebo
> > opetovnem startovani) zacal tocit normalne.
>
> Obcas se stane, ze se takto projevuje vadny starter.
> Asi jsou uvnitr dve statorove civky zapojene paralelne a jedna civka
> prestane fungovat.
> Cerstve nabita baterka nebo teply motor se nastartuje bez problemu, ale
> studeny motor se startuje jako by baterka byla vybita.
>
> Take jsem si vzpomnel na jednu zavadu, ktera byla zpusobena tim, ze byla
> spatne dotazena matice u svorky, ktera pripojovala vodic od dynama k
> baterce.
> Kdyz jsem meril napeti na dynamu, tak bylo ok, vodic k baterce mel nekdy
> kontakt, nekdy ne, pri mereni bylo treba se trefit do okamziku, kdy zrovna
> vodic kontakt nemel.
> Stacilo objevit, kde to je a svorku dotahnout.


---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.338 / Virov? b?ze: 189 - datum vyd?n?: 14.3.2002





Další informace o konferenci Hw-list