Re: Re: ATX zdroj - návod

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:06 CET 2004

Ano, pokud cedecko nesplnuje normu, je to duvod k reklamaci. Dulezite
je dokazat, ze vam bylo prodane jako CD-DA. Pokud ano, je to klamani
spotrebitele a nekala soutez dle naseho Obchodniho zakoniku. No a
dokazete to nejlepe tim, ze ukazete na  logo CD-DA jenz je na tom
zmetku natistene. Mate narok na opravu nebo vymenu za bezvadny kus po
dobu zaruky, jenz  je ze zakona 6 mesicu. Pri treti vymene-oprave
stejne vady mate narok na vraceni penez. ? to rika Obchodni zakonik a
je vymahatelne soudem.
  Z hlavy normu nereknu, je to na hledani nebo dotaz u Philipse jenz
drzi licenci a kteremu ty zmetky s logem CD-DA zacinaji vadit. S
rezervou dokazete, ze normu nesplnuje tim, ze nejde prehrat v
zarizeni jenz prehrava CD-DA (pocitacova mechanika, DVD prehravac).
    Jeste jednou podotykam, musi se prokazat ze jste si koupoval
CD-DA a ne nejaky zmetek jen? normu splnovat nemusi!

Radek

Jaro prichazi .... Prazske jaro 2002 zahajuje 12. kvetna. Vstupenky jiz od 100,- Kc v pokladnach Ticketpro, Rudolfina a Prazskeho jara. Vice na http://www.festival.cz