Re: Re[2]: ATX zdroj - návod

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 14:27:06 CET 2004

Sam ji nemam, ale zrejme se jedna o PLEXTOR za cca 8 tisic a tez
nejaka HP mechanika. Cactus je jiz prekonany, staci fixa a pak to
vetsina mechanik precte.
K nastvani u ochran je, ze ochrany vam poskozuji cd-zmetek tak, ze
staci i male poskrabani a jiz je neprectete nikde.

Pri potrebe zjistim presnou znacku Plextoru.
Ac dobra mechanika, tak pro obcasne vypaleni trochu draha.
Radek

GEnius bez pocitace - nemyslitelne ;-) http://www.genius.cz