Ultrazvuk.vlozky 40KHz - jedna vlozka prijimac i vysilac (son ar)

Sedláček Karel Karel.Sedlacek
Středa Březen 17 14:26:54 CET 2004

pouziti dvojice UST-40/USR-40:
http://www.jmtronic.cz/st/a064.html
http://www.jmtronic.cz/st/a533.html

-----Original Message-----
From: jirka7a [mailto:jirka7a@seznam.cz]
Sent: Tuesday, March 05, 2002 3:20 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Ultrazvuk.vlozky 40KHz - jedna vlozka prijimac i vysilac
(sonar)

Ty UST40 se daji pouzit v konstrukci jako vysilac a zaroven jako
prijimac ? Je ten prvek UST40 schopen prijimat ?

Moje predstava je takova:
1. vyslu par pulsu pres UST40,
2. vyckam chvilku a zkusim pres to same UST40 nacist.

Neexistuji i nejake jine levnejsi prvky ?
dekuji
Jirka

Jak si stoji kurz koruny? http://kurzy.seznam.cz

---