Sektory z windows

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 14:26:52 CET 2004

Podivej se na CreateFile v MS SDK, napriklad v Delphi, nebo VC.
Bohuzel pristup po sektorech je pouze z NT, W2000, WinXP.
Na W98 to lze obejit primym volanim dosovych int (ale nefunguje na NT).

	Slavek

> Prave se zabyvam ukladanim dat na MMC (multi medialni kartu) a jejich
naslednym nactenim v PC. Karta se pripojuje pres USB ctecku, na PC se tvari
jako disk. Existuje moznost pristupovat k jednotlivym sektorum disku
(karty), tj. obchazet souborovy system? Program bude pracovat ve Win98 a
vyse, ale aby to v principu fungovalo i s jinou cteckou a na vsech (nebo
alespon vetsine :-) PC.

> Pokud lze, ulehcilo by mi to praci, v opacnem pripade budu muset alespon
trochu z toho souboroveho systemu ovladat jednocipem.