hardwerovy klic

STRAKA, Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:30 CET 2004

Moja otazka znie:

Je mozne spravit neokopirovatelny hardwarovy kluc bez toho, aby sa cast
algoritmu napchala do toho kluca? Imho nie. Z toho plynie odpoved, ze 1)
nechceme drahy kluc -> potom sa da kluc lahko kre.knut (bud kopia alebo
zasah do programu) -> imho nema kluc vyznam. 2) Chceme poriadne program
zabezpecit (ma vyznam pre drahe a zlozite programy) -> teda tazko
kre.knutelny kluc -> cast algortimus/ premenlivych udajov v kluci ->
relativne vysoka narocnost na kluc (komunikacia, vypoctovy vykon) ->
relativne drahy kluc.

Ale mozno je to vsetko inak.

Mt