Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:26:29 CET 2004

podle me to je nesmysl
kvalitni fotoclanek pokud ho mechanicky neznicite ma neomezenou zivotnost, takze lze jen tezko mluvit o tom kolik energie vam doda a zda se vubec zaplati, pokud bydlite nekde kolem rovniku kde sviti vecne slunce tak o tom nema cenu ani diskutovat energie vlozena na jeho vyrobu se vrati a dokonce i vyplati a urcite na tom neprodelate

Milos

-----Original Message-----
From: Miroslav Soltisik [mailto:soltisikm@eurotel.sk]
Sent: Monday, March 11, 2002 8:59 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Vyroba elektriny - modry krystal - skeptik

> Pri vyrobe fotoclanku sa spotrebuje energia a pocas zivotnosti clanku v
> idealnom pripade (clanok je osvetleny 24 hod.)
> clanok vyrobi 80 % vlozenej energie.

Kde jste na tuhle informaci prisel?

Nemecka kniha o vyuzivani solarnej energie. Nazov si uz nepamatam.
Snazil som sa to overit podla uvedeneho zoznamu literatury (presnejsie,
hladal som
menic s vysokou ucinnostou), ale skoncilo to ako kazdy iny pokus,
nedostatok literatury.

Ale na podobne (este nizsie) udaje som narazil pri surfovani. problemom je
vsak spolahlivost
udajov na internete. Literatura ma este vzdy vyssiu spolahlivost.