stmivace svetel

STRAKA, Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:29 CET 2004

Aha, no na to som zabudol :-)

Ale ide o dve veci:

1) PWM signal ma nejaku efektivnu hodnotu - a o tom to cele je, akurat ze
"nominalny signal" nie je sinus, ale jednosmerne napatie. Takze zavisi, o co
konkretne ide - ci 230V ziarovka do lustru, 12V halogen alebo ine aplikacie.

2) Rychle blikanie je IMHO blik-blik - ako ledka (tam je rozdielna
svietivost dana zotrvacnostou ludskeho oka). Ziarovka blik-blik nerobi -
tudiz som to nepochopil ako rychle blikanie. Ani v audio trieda D sa
reproduktor nehybe v rychlosti PWM, ale filtraciu robi indukcnost v
reproduktore.

Mt