Svietivost bielej diody

STRAKA, Matus magpie
Středa Březen 17 14:26:29 CET 2004

Tu je jeden problem.

Poprve treba nakupit aspon za 5000 Sk.
Podruhe by som technickemu stavu takychto strojov uz moc neveril :-)
Po tretie 15 kW je zbytocne vela - staci mi par stoviek wattov.
Po stvrte - spotreba. Co som na inete pozeral, kazdy generator (nafta,
benzin) ma nejaku (malu spotrebu), radovo okolo litra. Ked si spocitam, aku
ma spotrebu volne beziaci motor (spalovaci, z auta), tak mi vyjde, ze za
rovnake naklady si akumulator dobijem aj z auta.

Ale moja otazka smerovala k diodam, napajanie chaty je na dlhu diskusiu
(cena, ucinnost, odolnost voci kradezi, atd).
Mt