Tiskova hlava

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:16 CET 2004

Jaka je to tiskarna? V praci jsme meli tiskarnu Epson (tiskova hlava je
soucasti tiskarny) a kolega tomu "pomahal" lihem tak dlouho, az prestala
psat uplne. V opravne odbornik na vymyvani (tiskovych) hlav prohlasil, ze
kdyz jsme tam dali lih, uz to neda dohromady nikdo. Tiskarna sla do srotu,
presto ze byla na format A3. U HP840 bylo u refil soupravy Crocodil, ze se
hlava ma na chvilku potopit do varici vody. Me se osvedcilo dat ji nad paru
(nad cajovou konvici). Pokud jsou uvnitr bublinky, pise chvilku a prestane.
Nekdy staci do plniciho otvoru fouknout a bublinky vyhnat.
Andel

Zdravim,
nevi nekdo, prosim, o zpusobu, jak se da "proplachnout" zaschnuta inkoustova
tiskova hlava ? Zluta mi funguje, cervenou jsem procistila pomoci vody, lihu
a intenzivniho tisku. Ale modra odolava :(  Kupovat nou se mi zatim nechce,
protoze stoji cca 1,5 kKc. Puvodn je sice na jedno pouziti, ale kdyz se da
znovu naplnit :)  Kvalita neni sice tak dokonala, ale pro bezny tisk to
bohate staci :)
    Nenapada nekoho neco ?

Diky Sasa

P.S.: V te vode byla hlava namocena cca jednu hodinu. Mozna by to chtelo
vice, to budu muset jeste zkusit.

---
Odchoz? zpr?va obsahuje celou moj? sb?rku vir? a jin?ch ??lenost?,
tak si je u?ijte ve zdrav? :)

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.310 / Virov? b?ze: 171 - datum vyd?n?: 20.12.2001