Omluva !!!

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:16 CET 2004

Linux? Co to je? To nekomu muze fungovat? Instaloval jsem si RedHat 6.1
jednou na 486 a potom znova na pentiu. Grafickou kartu Trident (1MB) neumel
nainstalovat jinak nez 640x480, u pentia na nej byla S3 asi prilis nova a
neznal ji. Po Linuxu mi zbyla jen nevyuzitelna particie na disku. Nekde jsem
cetl, ze Mantrake je lepsi. Ale videl jsem jen francouzskou verzi. To radeji
budu pouzivat wokna a antivirak.
Andel

> vir? Ja mam Linux a se zadnym virem jsem se jeste nesetkal. Co to je?
> To je jako program co dela neco co si uzivatel nepreje? Jak smesne :-)
>
> --
> Karel 'Clock' Kulhavy

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.310 / Virov? b?ze: 171 - datum vyd?n?: 19.12.2001