Video po twisted pair

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 14:26:16 CET 2004

Kdysi jsem tahal videosignal od 8 bitoveho SAPI1 cca 30 m po telefonnim
kabelu, po kterem slo technologicke ovladani. Nasel jsem si nekolik dratu,
ktere s tim zivym sousedily a uzemnil jsem je. Chtelo to na obou koncich
spravne zatezovaci odpory (trimry nastavit na minimalni duchy). Nemelo to
kvalitu domaciho kina, ale text byl dobre citelny. U twised pairu to chce
symetricky vystup (doplnit druhy invertovany), do obou dratu pres stejne
odpory a na druhe strane zatezovaci odpor mezi obouma dratama. Vystup
vyhodnocovat nejlepe symetricky, mozna by stacilo dalsi par (nejlepe
stineni, ale to tam neni) pouzit jako zem a nesymetricky vstup zapojit proti
te zemi. Zakoncovaci odpor musi byt <<Rvst nesymetrickeho vstupu.
Zakoncovaci odpory pouzit podle jmenovite impedance kabelu, pripadne
nastavit na minimalni odrazy. Je nutne pocitat se ztratama na zakoncovacich
odporech.
Andel

> Potreboval bych po standardni osmivodicove twised pair (cca 120 m)
prenaset
> videosignal. Je mozne prizpusobit vystup z videa (cinch) tak aby obraz
> prolezl bez zretelneho poskozeni a pak to zase prevest zpet? Jde mi
> predevsim o odlisne impedance a z toho vyplyvajici odrazy. Jak resit
> prevodniky tam a zpet?
>
> Martin Zaruba

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.310 / Virov? b?ze: 171 - datum vyd?n?: 19.12.2001