modem+svycarske normy

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 14:26:10 CET 2004

> mam nasledujici dotaz: privezl jsem si z cech pocitac s modemem. Ale mam
> problem s modemem. Ve zdi je kosticka misto RJ. To by celkem nevadilo,
> protoze se da koupit kabel kosticka-RJ. Nicmene co vadi je to, ze ten
modem
> nezvedne linku. Tj. neni tam oznamovaci ton. Kdyz pouziji telefon koupeny
ve
> svycarsku, tak to normalne funguje (zvednu sluchatko-ozve se ton
> nepretrzity, dlouhy). Nevite cim by to mohlo byt? Musim kupovat novy
modem?
> [...]

Moc z te diagnostiky chytry nejsem, ale zkusil bych tomu modemu do init
stringu doplnit X3. On zblbne natolik, ze nebude vyzadovat zadny oznamovaci
ton, a bude vytacet naslepo.
V tomhle pripade to ale spis tipuju na spatne zapojeny kabel. Modem ocekava
linku na vnitrnich kontaktech RJcka, kde podle vseho neni. Nevim, co je
kosticka, pokud je to totez, co v cechach puvodni telefonni konektor, tak na
nem je linka na hornich dvou kontaktech. Budes muset ten kabel promerit a
mozna predelat.

Vena Kovar