Budoucnost

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:04 CET 2004

Ooo ano. Rozdil mezi dalkove delanou stredni skolou a dennim studiem na ni
je vyrazny. Tohle ale neplati pro VS. Na dennim studiu na VS vas nikdo
nenuti tam chodit. Muzete v podstate dochazet jako dalkar.
Co se tyka kolik se toho probere. Asi zalezi jak kde na jake skole. Muj
pripad je ten ze mame zkousky TOTOZNE s dennim studiem. Jen jsme treba tu
matematiku probrali za sest hodin a oni na ni chodili (mohli) cely semestr.

> [...]
>jazyky, elektrotechnika
>proste vsechno krome praxe.
>Pak jsem si z hecu podal prihlasku na DENNI studium a vzali me (na obe
>skoly).
>Prvni dva semestry byli peklo, byl to obrosky rozdil mezi gymplem a vecerni
>prumyslovkou,
>oni tam nemuseli vubec chodit a meli lepsi vysledky, nez ja. Po druhem
>rocniku
>se to usadilo a bylo v pohode.
>Mel nekolik znamych na dalkovem studiu VS, co jsme probrali za 1 semestr,

Pak se ale naskyta otazka proc na te skole jsem a proc jsem na ni sel.
Mimochodem myslite, ze vetsina lidi jde na VS ze stredni skoly kvuli tomu,
ze se chce neco dozvedet? Hodne lidi jen kvuli prodlouzeni "sladkych casu".
Naopak pro dalkare je to vzdy jen komplikace navic, takze si to musi dost
rozmyslet.

>Jak kdy, pri dalkovem studiu je mnohem snazsi prestat, jelikoz clovek
>ma praci, neboji se, mnohdy to neni jeho priorita.

RadekCX