Re: Proporcionální a neproporcionální RC souprava

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:04 CET 2004

Cele jsem to myslel spis jen jako zert a napul informaci, ze i pasmo na
40MHz (to ve vasem prispevku nepadlo) je vyuzivano a tudiz je treba i tam
byt ohleduplny.

Jinak i kdyby nekdo garantoval cistotu techto pasem nevim jak by jste
oznacil vinika konkretniho ruseni. Sice muzete pasmo scanovat ale uz hur je
to napr. s urcenim smeru atd.. V kazdem pripade je to tak jak tak
nedokazatelne.
Muzu vypravet jake problemy mame v nasem meste s konkretnim gumakem
(duchodce - ma dost casu gumovat) na CB, ted uz dokonce i zamerenym a
zjistenym vcetne jmena. Stejne s nim nikdo nic neudela. Ani CTU. :-(

RadekCX

P.S. Je jasne, ze letadla letaji rychleji, ale take maji vetsinou vice
prostoru kolem sebe (kdyz zrovna nepredvadite let pozadech ve dvou metrech).
Kdezto treba trat FSR nebo F1V je vzdalena od brehu 10m a najizdite na tuto
bojku prakticky kolmo k sobe. Takze si snadno spocitate jake minimalni
ruseni staci na to aby jste si vylepsil image 5kg projektilem.
Ale to uz sem nepatri vubec.