Internet a IP

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 14:26:03 CET 2004

Predstavujete si to nejak moc jednoduse. Nejde o fyzicky stroj kde to
pobezi, ale o to ze ne vsude si muze spravce site delat to co si zamane.
Existuji i firmy, ktere maji vypracovane presne metodiky a plany co kde jak
ma byt. Tzn. ze za to take nekdo odpovida. Pokud si meze delat kazdej co
chce je cely system zbytecny.
Jeden z duvodu muze byt i jiz zminovana bezpecnost: jak znamo cim min vam
toho na siti/PC bezi tim mensi sance je to nabourat.
Kazdy software muze mit bezpecnostni diry a tedy DHCP server.

Navic ty adresy pridelite jednou a tim to hasne. Mame tady cca 300 PC na
nekolika podsitich s pevne pridelenejma adresama a nevim ze by to naseho
spravce nejak zatezovalo.

RadekCX