Prodluzeni RS 232

Vorel Martin - Decin Martin.Vorel
Středa Březen 17 14:25:57 CET 2004

Teda ja nechci delat chytryho. Ale kdyz u nas byli manici od nasi ustredny
Kapsch, tak na otazku jak muze byt dlouhy kabel od rs232 pres ktery se
prenasi data o telefonnich spojenich do obyc PC.  Tak mi s klidem rekli :
treba i kilometr pri rychlosti 9600 baudu . A kdyz se to zpomali tak klidne
i vic....

Martin

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Ing. Pavel Poucha [mailto:papouch@papouch.com]
Odesl?no: 14. b?ezna 2002 9:36
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: Re: Prodluzeni RS 232

Dobry den,

je to presne tak. Urcite to chodit bude, nekdy hodne pomuze galvanicke
oddeleni (V jedne nejmenovane prazske automobilce to takhle chodi na 60m na
nekolika linkach, ale teda podle normy to neni ani trochu.)

Spravne reseni jsem poslal panu Augistinovi na soukr. mail.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

M?te-li chut, navstivte nase str?nky http://www.papouch.com