modem FM56 PCI - SL

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 14:37:55 CET 2004

No ja tyhle modemy instaloval uz asi 2 x na ruznych mistech a take se mi to nepodarilo - modem se casto odpojuje asi po 2 minutach  a casto se ani nechce pripojit vubec. Zkuste radeji nejaky externi modem s PCI modemy hlavne temy levnymi mam velice spatne zkusenosti.

Milos Sula

-----Original Message-----
From: Jan Novak [mailto:jan.novak@dacicko.com]
Sent: Thursday, June 13, 2002 12:30 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: modem FM56 PCI - SL

Pokud mohu doporu?it, zkuste se "napojit" co nejbl??e m?stu, kde telefon
"vstupuje do bar?ku" a vy?adit jak?koliv intern? (domovn?) rozvody a
p??stroje. Takt?? bych se kouknul, na kolik je nastaven? minim?ln? rychlost,
p?i kter? se u? modem odpojuje a d?le na protokoly v nastaven? s?t?. Ohledn?
kvality linky - zkuste n?komu n?co nafaxovat, nebo se spojit s nin?m
modemem, jak se bude modem spojovat s jin?m (modemem nebo faxem) a na jak?
rychlosti. Pro samotn? modem ov??te, zda jde "p?e??st informace", a nehl?s?
n?jak? chyby, tedy zda je nainstalov?n ?pln? spr?vn? a jak je nastaven.
(Registry.)

P?eji ?sp?ch
                        Jan Nov?k