modem FM56 PCI - SL

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:37:55 CET 2004

| Odes?latel: Zdenek <snasel.zdenek@centrum.cz>
| Na kazdem boardu to chce neco jineho.
| Na ECS prostredni slot PCI a 300W zdroj jinak to dela presne tohle co
| pisete.
| Na ABITU starsi ovladace.
| Na AOPEN zase novejsi ovladace.
| Na transcendentu se to nesnasi se soundblasterem 128 a musi se mezi sebou
| PCIO prehodit.
| A na nekterych boardech se musi vypnout zapinani PC z klavesnice.
|  a jeste jsem si vzpomnel na pripad kdy to chtelo nove directx 8.1 . To
byl
| novy board JETWAY.
> [...]

Tak, p?nov? elektronici, tohle potom nen? v?robek, ale zmetek co m?
probl?my kdy? se na n?j k?iv? pod?v?te. Kdy? jsem kdysi vid?l dokumentaci k
n?kter?m ?esk?m v?robk?m, nesta?il jsem se divit, pro? je to v?echno d?l?no
tak... zkr?tka draze. Optotriaky na m?stech kde b?t nemus? a pod. No ale u?
se postupn? divit p?est?v?m, ono je jaxi lep?? kdy? to funguje za v?ech
podn?nek, ne? kdy? to pak m? fungovat jako tyto modemy. Osobn? bych nem?l
tu drzost kdybych n?co vyr?b?l ?la tyto modemy, takov? ?unty v?bec
prod?vat. Maxim?ln? d?tem na hran? (tj. pl?c?n? s t?m b?bovi?ek na
p?skovi?ti).

??k? se tomu profesion?ln? ?est.

Zdrav? JL.