modem FM56 PCI - SL - "Profesionalni cest."
Vena Kovar
vkovar
Středa Březen 17 14:37:55 CET 2004
> Zdravim,
> Podle zakona by mely byt sestavy nazvany jmenem s presnou specifikaci. Na
> kazdem typu sestavy by mely byt provedeny typove zkousky vcetne emc .
> Software by mel byt vylepeny na krabici a pocitac zapeceten.
> V prohlaseni o shode lze potom napsat , ze zaruka se vztahuje pouze na
> pocitac , ktery je zapeceten a na kterem je nainstalovan pouze software
> dodany z pocitacem.
> Pri uplatnovani reklamace si zakaznik musi uvest pocitac do stavu , ve
> kterem mu byl predan a pokud takto nadale nefunguje , bude mu zaruka
uznana.
> To jsem videl u jedne z firem v podminkach.
> Navic ja davam vetsinou zaruku na HW. Ten lze jednoduse vykuchat a
vyzkouset
> jinde.
> Rucit za software ? To si neumim predstavit .
>
> Zdenek
Ano, to je docela dobre a neprustrelne udelano. Dalsi moznosti, kterou
pouzivam ja, je nerucit za nic :-)
Mam ale klienty vyhradne z rad domacich uzivatelu, ktere predem upozornim a
vysvetlim postup...
Konkretne to vypada tak, ze spolecne vymyslime skladacku, ja mu predem
koriguju nespolehlivy HW. Potom dily nakoupim a slozim, nainstaluju pripadny
soft a zaruky jsou vlastne na jednotlive dily. Je to ponekud drsne, ale
existuje druh lidi, kteri jsou radeji, ze mohou dovnitr PC, ze nemusi v
pripade reklamace nutne cele PC do opravy atd. Za soft neruci ani sami
vyrobci, takze my posunovaci krabic to nezachranime :-)
Vena Kovar
Další informace o konferenci Hw-list