Quaderna

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 14:37:53 CET 2004

ladmanj@volny.cz wrote:

> :)
> Nekupujte to, konektory jsou strasny problem :)

Ale nejsou...jen to chce trochu prace s pilnikem a zapomenout na
estetiku :-).
Zakladem je (nejlepe mrtva) VLB nebo PCI karta. Ja jsem pouzil nejaky
VLB video. Pokud je deska 4vrstva, miva 0.5mm po povrchem napajeci
vrstvu - optimalni pro orientaci, kdy prestat brousit.
Staci ustrihnout, sbrousit kazdou pulku na silu 0.5mm, spasovat, slepit,
pripajet dve obyc. xandy (roztec 50mil) a je dilo podelano.

> Aspon zbyde jeden kousek pro mne.
> Ted vazne: Konektory jsou mini-cannon a jak paralelni, tak seriovy
> port, jsou zapojeny 1:1, tj. cisla vyvodu sedi s klasickymi
> konektory. Mini-cannon prodavaji napriklad v gme.

Fakt? Jak je maji oznaceny? Urcite je maji jen v Praze :-(.

> Jakub

  TomM