15microF/600 AC

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 14:37:52 CET 2004

Sice s tim vypadkem proudu to nehraje, ale jednou jsem opravoval podobnou zavadu (dalkac si po stisku vyslal vpodstate, co ho napadlo). Po rozborce dalkace jsem zjistil, cim to bylo. Byl totiz prolity zrejme nejakou sladkou stavickou a na ni byly nalepene chuchvalce humusu. Tak se mezi cestickama na klavesnici udelaly falesne propojky. Stacilo to promyt horkou mydlovou vodou, pak nechat den na slunicku prosusit a od te doby pry facha jak vino.

				Jakub Serych