nabidka 21" EIZO monitoru na opravu

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 14:37:51 CET 2004

Na http://www.analog.com/ jsem si jen vyplnil nejaky formular
a za nejaky casek prisel pan z http://www.amtek.cz/  a dal mi
vzorky (sice jine obvody nez zde uvedene, ale to neni snad
dulezite) az na stul i s dalsimi materialy.

U Exaru probehlo totez zase postou. Proste vzorky od vyrobcu
pres jejich distributory chodi celkem dobre.

Asi to bude chtit registraci, ale par pismen clovek za vzorky
vzdycky rad napise.

Ale musim uznat, ze neco uz mi take od nekterych vyrobcu
neprislo vubec, proste ticho po pesine.

Tedy jde take o to, od ktereho vyrobce se ty vzorky pozaduji.
Hledejte na webu vyrobcu "samples", treba rovnou najdete
formular a je to jednoduzsi nez vymyslet co napsat do mailu,
nebo si najdete distributora pro tuto lokalitu, ci kontaktujte
CODICO, od kterych dostavam po par mailech a osobnim
rozhovoru i prani k novemu roku  :).

BTW, zminovany AD8950 je ci vyrobek ? AD zavani Analog Devices,
ale myslim ze tomu tak byt taky nemusi.

--
Jiri Bezstarosti