OT - zhodnoceni srozumitelnosti

MK info
Středa Březen 17 14:37:51 CET 2004

> No, ja vubec ani nevim, ze nejaka takova fa existuje... :-) Je to
> http://www.prolific.com.tw/? Jestli ano, velmi pochybuju, ze tu ma
> distributora - neni ani nikde v Evrope...
> Proc takova divna firma? To dela neco tak nezamenneho?
> Jirka

Ano, skutecne dela radu unikatnich IO. Vetsina z Vas zna a nebo pouziva
treba ADUC812-24. Prolific nabizi PL-2351, coz je data acquisition system,
ovsem primo s I/O rozhranim USB HID, tremi seriovymi porty, paralelnim
rozhranim GPIO, 8051 kompatibilnim jadrem (presneji 80C32), ctyrnasobny 8/12
bitovy ADC s fs=24kHz, atd.
 ... a dale nabizi PL-2507, coz je USB / standardni paralelni rozhrani pro
komunikaci s mikrokontrolery, ovsem pro trochu vyssi prenosove rychlosti,
nez jsme zvykli (USB 2.0 a podpora ATAPI 6/UDMA66, cili docela fofr :) )
(neco jako USS2X1 od Agere, ktery nabizi USB 2.0/ mproc. 8 bit. paralelni
rozhrani na 60 MHz :)) )
Ted dopisuji o podobnych obvodech review a zajimalo me, kdyz Prolific dela
podstatne rozsirenou nabidku toho co FTDI (FT8U232AM ...), napr. USB/LAN,
USB/ATAPI (4 nebo 6), USB/USB, zda to v tuzemsku znate a zda to lze koupit.
Co se tyce FT8U232AM dela Prolific PL-2303, coz je analog (ovsem s
praktictejsim pouzdrem SSOP28), ale napriklad take PL-2313, coz je
dvojnasobne seriove rozhrani na USB :)
FT8U245AM zastupuje PL-2305 ...
Ke vsem obvodum (temer, u novych jako PL-2351 zatim chybi datasheety, cili
pri sepisovani jsem mel probelmy :( ) je ke stazeni rada utilek a driveru,
vcetne aplikacnich schemat ... jako Delphinakovi mi zatim chybi take
rozhrani k Delphi.
Hezky den, Simon Cihelnik