jednoduchy generator (FZ?)

MK info
Středa Březen 17 14:37:51 CET 2004

> Na http://www.analog.com/ jsem si jen vyplnil nejaky formular
> a za nejaky casek prisel pan z http://www.amtek.cz/  a dal mi
> vzorky (sice jine obvody nez zde uvedene, ale to neni snad
> dulezite) az na stul i s dalsimi materialy.
>
> U Exaru probehlo totez zase postou. Proste vzorky od vyrobcu
> pres jejich distributory chodi celkem dobre.
>
> Asi to bude chtit registraci, ale par pismen clovek za vzorky
> vzdycky rad napise.
>
> Ale musim uznat, ze neco uz mi take od nekterych vyrobcu
> neprislo vubec, proste ticho po pesine.

> [...]

Jen maly dotaz CODICO -> to myslite Klimes Tradig ?

Parkrat jsem se pokousel objednat vzorky zajimavych obvodu od Atmela (FPGA,
FPSLIC, 51+MP3) vysledek-
Atmel potvrdil, preposlal pozadavek do Klimes Trading a ti hulvati proste
bud nereagovali, nebo se mi snazili vnutit minimalni balici mnozstvi. Oni
proste nepochopili co je to podpora. Az zas budu nekde hledat pro novy
vyrobek soucastky, tak urcite ne pres CODICO (Klimese). Jednodussi je
domluvit se primo s Rakusaky nebo Nemci.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz