Pajeni CMOS

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:37:50 CET 2004

Neni vubec od veci si zvyknout mackat cudlik trafopajky
jeste nez ji nekam zaborite a pustit az ji zase vytahnete,
patri to k zakladnim navykum at uz se paji trafopajkou cokoli.
Pokud hodlate pajet casteji nez jednou za x tydnu, pak se
Vam mikropajka jiste vyplati, neni to nijak silene drahe.

Mym ritualem je i sahnuti na kolik zasuvky nez sahnu
na cokoli jineho :).

Jinak CMOS obvody vydrzi podstatne vice, nez by se dalo myslet.
Zrovna vcera jsem znamemu popisoval situaci, jak si s logikou
74.. v HCT hraly moje deti na koberci z umelotiny a nenasel
se ani jeden brouk (z tech co jsem z nich uz pouzil) co to
neprezil - treba to bylo jen stesti :).

Dalsi veci jsou ochrany, ktere obvody CMOS mivaji integrovany.
Tedy budte obezretny, ale nijak se toho zvlast nebojte.
Nakonec i nepovedena oprava je oprava :))).

--
Jiri Bezstarosti