OT - zhodnoceni srozumitelnosti

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 14:37:50 CET 2004

> Uz pred casem jsem si kladl otazku, kam vlastne www.mcu.cz smeruje. Stale
mi neni jasne, co to bude, az to bude...

> J. Hanzal

To je dobra otazka, a mam-li rici pravdu tak nevim.

Cele to zacalo jako sprajc - tato konference me vyhecovala k vytvoreni
http://bazar.mcu.cz , kdyz k tomu prictete soustavne dotazy k "hrichum
mladi", tak bylo celkem logicke to vse proste nasypat na web. Prictete jeste
vrozeny exhibicionismus, chut proniknout do PHP a MySQL, zajem poznat
zakonitosti webu a chovani ostatnich v tomto prostredi. A nesmim zapomenout
na jeden motivujici prvek - Honzu Rehaka :-)) - nase rozdilne nazory na
spoustu veci, moji domyslivost, ze jde delat hodne z pouheho nadseni, bez
nutnosti to smerovat prilis (nebo vubec) komercne. To neni kritika Honzy a
jeho HWserveru, proste jen chut poznat jak, a zda-li vubec, to jde.

Pak jsem zacal testovat, co ze si clovek muze dovolit, co funguje, o co je
zajem, co je propadak. Zkusil jsem reklamu, spam, "upoutavky". Poznaval jsem
malost, ale i velikost Ceskeho clovicka na Siti. Zjistil jsem, ze bez
anglicke mutace to nema sanci ve svete na zapad, ale zaroven, ze PZNM
(Posledni Zeme Neomezenych Moznosti) je tu cestinu schopna prekousnout.
Pochopil jsem spoustu dalsich veci a zakonitosti, ktere bych bez tohoto
pokusu asi nikdy nebyl ochoten neakceptovat. A rozhodne budu v "pokusech"
pokracovat.

Zaroven jsem zjistil, ze www.mcu.cz muze byt pro nekoho prinosne, ze proste
muze najit okruh lidi, kteri ho opakovane navstevuji.

Zaroven mi to ale zacalo prerustat pres hlavu. A tak jsem zacal patrat po
lidech majicich stejne smysleni a podobneho ducha. Par se jich naslo, snad
se dalsich par jeste objevi.

Co dodat, nevim kam MCU dokraci, nevim co z neho vznikne. Je to proste
sprajc a zabava, nic vic.

Pokud jsem svou odpovedi nesplnil Vase ocekavani, je mi to lito, ale v duchu
me letory, take jedno :-))

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz