Poradte PIC

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:37:48 CET 2004

Zdravim konferenci,

jaky je prosim vztah mezi dvoucestne usmernenym a filtrovanym napetim a
napetim na vystupu sekundaru trafa ? Potrebuji transformator, ktery bude mit
takove sekundarni napeti, aby po jeho dvoucestnem usmerneni a filtraci, pri
velmi male zatezi (cca 10 mA) bylo stejnosmerne napeti 150 V. Sekundar trafa
by mel byt dimenzovan na 100 mA, tedy pri pozadovanem odberu cca 10 mA bude
trafo pracovat temer naprazdno. Filtrace bude dukladna a stejnosmerne napeti
150 V bude vyhlazene. Jak tedy definovat pozadavky na sekundar trafa u jeho
vyrobce ?

Dekuji za radu.
S pozdravem
Petr Gratz