OT - zhodnoceni srozumitelnosti

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:37:48 CET 2004

>... nicmene mohu-li si vybrat mezi funkci A, ktera funguje vsude
>a mezi ekvivalentni funkci B, ktera je sice moderni, ale funguje
>jen nekde, nevaham a volim A.

Ale tu nejde o modernost, jde o jednoduchost a pohodlnost. Pokud mohu oddelit obsah od formy, tak to pouziji.
Pak vlozeni clanku predstavuje vlozeni textu formatovaneho velice jednoduchou strukturou popisujici co je co.
A pri zmene designu nemusim clanek vubec upravovat.
Ne modernost, ale lenost - motor pokroku :-))

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz