Spojeni 3.3V a 5V logiky

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 14:37:48 CET 2004

Pokud jde o prevod z 3.3V na 5V, staci pouzit 74HCT541
(nebo 540, pokud se bude chtit inverze) napajeny 5V,
protoze ten spolehlive vezme i TTL urovne,
tedy 3.3V CMOS logika mu je da a vystupy budou
v 5V CMOS coz se chtelo.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Andy Jancura [mailto:andy_jancura@hotmail.com]
Sent: Monday, June 24, 2002 4:46 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Spojeni 3.3V a 5V logiky

Ahoj,

>Pokud jsou vystupy 78K0 5Vtolerant, staci pouzit pullup odpory.
>Bezne pouzivam mix 5V/3.3V - Xilinx XC95xxXL a 80C552 tu mam ted na
>stole - bez prispusobeni, tolerance to bezpecne zarucuji.
>
>S pozdravem
>MK

Neviem, ale myslim si, ze on ma opacny problem, prevod 3.3V na 5V.
Tam to uz trochu moze boliet pokial ten LCD bude mat CMOS vstupy.

5V na 3.3V ide bez problemov, lebo podla datasheetu XC9500xl ma 5V tolerant
input IO cell, ale nie output. Pri 3.3V na VccIO by mali ist spolahlivo len
TTL-vstupy, tam je totiz tolerancia 2.4V.

Na 5V CMOS bude mozno stacit len nejaky vhodny pull-up na 5V, ale treba sa
pozriet kde sa poprepajaju zdroje 5V-3.3V a co to urobi.

A.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com