jednoduchy generator (FZ?)

MK info
Středa Březen 17 14:37:47 CET 2004

> Tohole se mi take jiz osvedcilo. U nas mam jen dobrou zkusenost s Maxim
(ten to posle primo), TI (take mi to chodi primo) a jiz >zmineny AD, kde s
Amatekem neni ten nejmensi problem. Pak jsem nasel jeste par firem, co dela
neco pro vf a to taky celkem >nebyl problem, ale to tady asi nikdo moc
objednavat nebude. Ostatni zastoupeni jsou vetsinou priserna, co se tyka
free samples.

Jeste doplnim Winbond. Po zaslani poptavky se mi ozvala jejich zasrupotechna
v Polsku a vzorky jsem mel na stole do tydne. Mile, rychle a velice ochotne
jednani.

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz