Spojeni 3.3V a 5V logiky

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:37:47 CET 2004

Neviem, aky je zvysny HW, ale myslim si, ze urobit prevodnik 3.3V - 5V na
SPI je ovela jednoduchsie nez sa babrat s 8-bitovym LCD.

Ozaj, tak ma prave napadlo, co keby si pouzil 4-bitovu komunikaciu a pouzil
2x HC244 (alebo nieco podobne) ako prevodniky. Aktivovat by sli cez RD+WR a
mas to v suchu aj s E a R/S.

A.

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com