Spojeni 3.3V a 5V logiky

Pavel Krejci krepa
Středa Březen 17 14:37:46 CET 2004

> No na tom asi neco bude. Ja sem koukal do DS toho LCDcka a nejak jsem
> nepochopil, jak ten display vlastne napajet. Jsou tam totiz obe hodnoty 5V i
> 3.3V, ale Elatec tvrdi ze display je na 5V. Bohuzel si nejsou jisti, co
> znamena tech 3.3V.
> Pro blizsi seznameni tady je link
> http://www.elatec.cz/displays/pdf/character/el2004d.pdf (je toho par kilo)
> Chtel bych poprosit o drobnou radu, jak se vlastne veci ve skutecnosti maji.

No v datasheetu pisou, ze kdyz budete napajet 5V tak max Vin je 5.5V
pri napajeni 3.3V je max Vin 5.3V

Cili podle me muzete napajet jak 5V tak 3.3V.
Pri napajeni 3.3V jsou navic vstupy 5V tolerant.

Mate ten displej 'v ruce' ?
Ja bych to klidne na tech 3.3V zkusil.
Protoze Vdd-Vo ma byt cca 4.5V tak
si vemzmete baterku, tu dejte - na Vo (kontrast) a + na Vss(zem)
(pokud to bude moc cerny, tak trimr....)
a zkuste si s nim popovidat.

P.K.