Opticke oddeleni USB

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 14:37:46 CET 2004

Dik za odpoved

Asi ano, nebo pouziju seriovy prenos (ty 2K dat je pri 115kbps
protahne za  0.15s a snad nam seriove porty v dohledne dobe vyrobci hw
nezrusi), jenom musim vyzkouset, jestli je tahle rychlost bez
hw handshake rozumne spolehliva (treba v referencnim manualu k PalmOS se
nedoporucuje nez handshake vyssi rychlost nez 19200)

Spis me zajimalo jak (jestli to jde - nejsem o tom presvedcen)
opticky oddelit linku, po ktere tecou data obema smery
(bez spousty pridavne elektroniky)

KR

PS: Videl jsem na inetu inzerat na opticky oddeleny USB hub, takze to
nejak jde. Ovsem byl tam obrazek overlaye desky a bylo tam docela dost
soucastek ;((((