Opticke oddeleni USB

Milan Kostomlatsky MilanK
Středa Březen 17 14:37:46 CET 2004

Beha to i pod WIN, jen opravdu dost zalezi na tom jak to je napsano. Priklad jsem daval asi pred tydnem na www.mcu.cz
Je tam komplet unita, ktera implementuje stavovy protokol (podmnozinu Profibusu). Testovana byla pod WIN 95/98/ME/NT
na RS232 a 485 s rychlostmi 2400 .. 115200 Bd bez nejmensich problemu. Pokud ji budete upravovat (jako ze urcite) dejte pozor na prioritu thredu a vlastni aplikace.

S pozdravem
MK

http://www.mcu.cz
http://bazar.mcu.cz