multiplexer

Dana Dana
Středa Březen 17 14:37:45 CET 2004

Dne st 26. ?erven 2002 17:10 AZE napsal(a):
> Nemam nic proti vseobecnemu vzdelani, ale uz na odborne
> zamerene stredni skole by mel byt kladen duraz predevsim
> na odborne predmety a PRAXI. Co je to platne, kdyz zak muze

To ale bohuzel neni, neco jako praxe skoro neexistuje a koho zajima
elektronika tak ikdyz je treba na SPSE tak jediny zpusob kde se k tomu dostat
je asi doma...

> propadnout z dejepisu, protoze nevi, kdy se narodil Zizka, nebo ze
> zminene cestiny, protoze si nepamatuje v kolika letech a ve ktere
> hospode zacal psat Hasek Svejka? Za samozrejmost povazuji
> vyuku cestiny po strance pravopisne a slohove a jinych jazyku vubec. Ale

Presne tak. Bohuzel je to tak, ze ten kdo se dokaze naucit nazpamet xxx
stranek textu tak dopadne mnohem lepe nez ti kteri to treba i pochopi ale pri
zkouseni toho tolik nereknou (protoze zpusob zkouseni je prinejmensim
podivny).

> kdyz ve srovnani s tim maji v rozvrhu 1 hodinu praxe za 14 dni...? Setkal

No, te praxe byva na vetsine skol asi vice hodin, ale taky co se v te praxi
dela... :(

> jsem se i s absolventem SPSE, ktery premyslel, na ktere dutince zasuvky ve
> zdi je + a kde -. To neni vtip, ale realita.

:) Kdyz se nekdy bavim s temi kteri maji hodnoceni mnohem lepsi nez ja a
vidim, ze maji mnohem nizsi znalosti co se praxe tyce ... je treba normalni
aby ten kdo ma z elektro predmetu 1111 nevedel co je to V/A charakteristika ?
A nasly by se dalsi veci :(

> Je prece temer jiste, ze technicky nadaneho kluka nebavi dejepis

a literatura samozrejme taky ne :)

> a sem tam si muze splest i/y, protoze proste na humanitni obory nema bunky
> a sel na techniku. Ucitele (a hlavne ucitelky) dejepisu a jinych
> netechnickych predmetu

Treba jeste te literatury...

IMHO si mysli, ze ten predmet je jeden z nejdulezitejsich protoze ten kdo nevi
kdo neco napsal pred x.100 lety je uplny blb a nema smysl se s nim bavit. Ale
jsou i vyjimky...

> z fyziky nekdy v 6 semestru na VS, kdy duvodem vyhazovu byla pravopisn?
> chyba typu
> chybejici tecky nad i. Spousta lidi musela jit kvuli tomu na zkousku
> nekolikrat a nekteri az po
> prazdninach, samozrejme i ja. Da se to nejak slusne komentovat?

Tak to je sila. V nekterych predmetech (v pisemkach z teorie) se obcas
znamkuje i uprava, klidne ovlivni znamku i o 2 stupne ...to taky IMHO neni
normalni....

> Jsou proste i lide, kterym by se melo ze zakona zakazat ucit. Mozna ze
> jednim z kriterii
> hodnoceni a ohodnoceni ucitelu by mela byt znamka, kterou by ucitele
> dostavali od zaku aspon 2x za rok.

Ale kdo by to ucil.... Ale co se tyce mladych ucitelu, musim rict, ze naprosta
vetsina je uplne v pohode. Ikdyz i zde jsou vyjimky, a to potom stoji za to
:( Bohuzel ti lepsi vetsinou odchazi jinam....ve skolstvi zustanou jen
ojedinele :(

Podle mne vyuka neni vubec zamerena na praxi, vsechno je jen teorie. To by az
tak nevadilo (vzdyt teorie s praxi souvisi), ale kdyz se zkousi jen veci
ktere se daji zapamatovat a nemusi se pochopit...tak to je uz moc :(

--
Tento e-mail obsahuje jen muj osobni nazor a neni digitalne podepsan.
--

                S pozdravem David Toman

email: dato@centrum.cz
Tel: 0603 90 11 24