off topic Re: BRNO versus OSTRAVA

AZE aze
Středa Březen 17 14:37:43 CET 2004

Myslim, ze nemate tak docela pravdu. Samotny pravopys neni
mirou inteligence, mam kamarada, ktery je vyucen
v oboru spojova technika, a pravopis, hlavne i/y mu dela
znacne potize. A je velice schopny a inteligentni.
Ale abych doplnil ten pripad s teckou nad i v testu
pred zkouskou z fyziky- jednalo se o 15 otazek,
ktere zkousejici postupne cetl a odpovedi musely
byt doslova a do pismene napsane presne tak, jak
chtel, cili bylo nutne se je naucit nazpamet a psat rychle bez premysleni,
protoze na to nebyl cas. Proste takovy priblbly rychlotest.
Clovek akorat stacil dopsat nabiflovanou vetu
aniz ji mohl po sobe precist a uz tu byla dalsi otazka.
Nejaka tecka nad i se dala velice snadno prehlednout.
A hned odevzdat. Je to uz par let... Prednasejici a soucasne
zkousejici byl velice vzdelany a inteligentni, i kdyz ponekud sverazny.
Stanovil napriklad procento povinne ucasti na cvicenich, coz by nebylo
nic divneho, ale pokud nekoho nacapal nepripraveneho, cimz by mu vznikl zaporny
bod
(kazdy musel mit na konci semestru kvuli zapoctu nezaporny pocet bodu, tedy
stacila i nula), mohl dotycny, pokud mel jeste rezervu
v ucasti, klidne oznamit "ja tu nejsem" a odejit a zaporny bod neobdrzel....
Me jednou chybelo 30 minut, musel jsem proto jit na cvika s jinou skupinou
a po velmi dlouhe pul hodine jsem se prihlasil, ze uz tu nejsem, cimz jsem se
zbavil rizika zaporneho bodu....Myslim, ze se tim docela bavil.
Dnes uz se na to dobre vzpomina. I na ty prazdniny pred zkouskou, kdy jsem
se probiral dvema tlustymi dily Atomove fyziky od Spolskeho z olomoucke
Univerzitni knihovny. Ale to oz je hodne OT.
Jinak samozrejme souhlasim s tim, aby i v matematice
a jinych predmetech vyucujici vyzadovali slusnou upravu
a dbali na pravopys.
AZE