Vyroba PCB na Aritme 0512 velmi profesionalne

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:37:43 CET 2004

No, to ne. Pou??v?m fix s hrotem 0,5mm, na ten?? fix jsem nenatrefil.
V?sledn? tlou??ka spoje tomu odpov?d?. S XY4150 vypad? v?sledek trochu h??,
ne? s A512, proto?e XY m? krok 0,1mm. A to u? je, zvl??? u kru?nic nebo
?ikm?ch ?ar, docela dost vid?t (schode?ky).

Jinak ten v?? dokument je fakt p?kn?. Takov? how-to ze sv?ta linuxu.

Zdrav? JL.
Odes?latel: hwkonfera <hwkonfera@seznam.cz>

> sleze). Na kreslen? technick?mi pery jsem nena?el odvahu se s nimi
patlat.
> Ten centrofix je jaxi instantn? - a nesl?v? se mi jako to popisujete u
To jiste ne, ale ruku na srdce pane Lukeshi, kreslite s Centrofixem 0,4 mm
cary, ktere jsou po odleptani, tak jak jste je nakreslil ? :)))
Hezky vecer, Simon Cihelnik