obecne elektrometr. OA + Nahrada MOSFET OZ ICH8500A

hwkonfera hwkonfera
Středa Březen 17 14:37:42 CET 2004

>svojim

>Jen nesmela otazka: Co to ma spolecneho s "bobaky" a dobrym obchodem?

Podla mna do vela, ale to by si mal uvedomit kazdy sam.

>Ma letora mi rika, ze posuzovat cloveka jen podle "dojmu kterym pusobi", je
>projevem chrapunstva a vlastniho ignoranstvi (snad jsem to napsal dobre).

Napisal som len to, ze aj pisomny prejav je svojim sposobom prejavom
osobnosti. To nie je posudzovanie cloveka. To je konstatovanie. Kazdy mame
totiz svoje kladne a negativne vlastnosti, charakteristicke povahove crty a
tie sa prejavuju roznymi sposobmi.

A.

p.s.: Ak budes pisat vo Word-e so zapnutou kontrolou pravopisu, gramatiky,
automatickymi opravami a nastavis si spravne jazyk, tak aj ta slovenska cast
sa opravi sama.

p.s.2 : Dufam, ze si sa na predchadzajucu poznamku neurazil a budes to brat
sportovo.

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: