Mikrofon z MK232 do kompu

Vaclav Peroutka vaclavp
Středa Březen 17 14:37:42 CET 2004

Aha, ja prave mel za to, ze elektrety potrebuji pouze predpeti, tzn. ze
tam je jenom kapacita a prakticky zadny odpor. Pravdou je, ze jsem to
nijak nezkoumal podrobneji - moje chyba.

Na SB Live je napajeni mikrofonu 4.9V pres odpor cca 3.3KOhm. A ma to
extremne spatnou citlivost, takhle jsem to zkousel zapojit a nebylo
slyset vubec nic.

Zatim jsem dospel do stadia tristupnoveho predzesilovace externe
napajeneho. Jenze to se mi moc nechtelo, uz tak mam kolem stolu a na nem
zmet ruznych dratu a kabelu. Ale asi jine vyhnuti nebude.