Re: Vyroba PCB na Aritme 0512 velmi profesionalne

Ondřej Jakubčík ojakubcik
Středa Březen 17 14:37:39 CET 2004

> Problem je, ze se stim nesmim s**t prilis dlouho. A s cpld a pod jsem
nikdy
> nic nedelal, nemam ani vyvojove prostredky (Tedy mam webpack od xilinxe,
ale
> nemam ten kabel pro upload).
> Hlavni je, ze to neumim a nemam prilis casu se to ucit.
> Ale uznavam, ze to je jednoduche:
> Plneni 6ti bitoveho registru ze seriove posloupnosti, sestibitovy
obousmerny
> citac, sestibitovy komparator +  preklapeni smeru citani.
> Navic by to zabralo malo vyvodu a zbytek bych taky vyuzil, cimz by se
> [...]

Nekomplikujte to, neni treba obousmerny citac
Jak jsem jiz psal: staci sestibitovy citac, D klopny obvod nulovany pri
stavu 000000B, sestibitovy komparator porovnavajici stav citace a
paralelniho 6b portu(klidne seriove plneneho) - vystup komparatoru nahazuje
D-KO. Tot vse. Pokud to budete honit 64x70kHz na vystupu mate PWM s pevnou
opakovaci frekvenci a promennou stridou. Nevyhoda je zrejma - pri 000000B a
111111B dostanete na vystupu staticke urovne (respektive pulzy radu 1-10
nanosekund dane hazarnimi stavy logiky). Tohle vse krasne zrealizujete v
XC9536 - nejlevnejsi CPLD od Xilinxe, cena radove 3..5$

Chvilku me ukecavejte a ja Vam to poslu v Abelu. Pripadne se muzeme domluvit
i na nasypani do Xilinxe, nekde se mi tu jich par povaluje :-))

S pozdravem
MK

http://bazar.mcu.cz
http://www.mcu.cz