Jak udelat vodotesne prase?

auro auro
Středa Březen 17 14:33:30 CET 2004

Zdravim

od EAGLE ORCAD CADSTAR PADS PROTEL UNIS INTEFRA STATION (je jich asi 15)
a muzu rict jen jedni naucte se vytvaret knihovny a delejte si svoje vlastni je to nejlepsi zpusob
v originalnich knihovnach byvaji chyby a ne vsechny soucastky jsou stejny
a co se tyka doporuceni tak to je slozity kazdemu vyhovuje neci jineho treba delat 6 vrstvy plosnak v necem jako eagle sice jde ale neni to uplne ono
musite si ujasnit jak slozite navrhujete a co potrebujete
David Kucera

Kalend?? Email.CZ - dokonal? organizace Va?eho ?asu: http://kalendar.email.cz