instalacia COM3 a COM4

Jan Novak jan.novak
Středa Březen 17 14:31:20 CET 2004

Konkr?tn? tuhle kartu nezn?m (nem? na sob? je?t? FDD a HDD konektory? - ty ur?it? zablokujte!), ale doporu?uhji ji nechat na COM1 a COM 2 a ty st?vaj?c? porty (na desce  nebo jak? m?te) p?ehodit na COM3 a COM4 - v?t?inou mi to pomohlo i u velmi probl?mov?ch desek, kter? necht?ly fungovat i kdy? byly "nasvi?ovan?" spr?vn?. Ruzhodn? bych to nejd??ve zkou?el bez Windows? (v DOSu).

S pozdravem    Jan Nov?k    jan.novak@dacicko.com

  ----- Original Message -----
  From: stonline
  To: hw-news@list.gin.cz
  Sent: Wednesday, June 05, 2002 8:31 PM
  Subject: instalacia COM3 a COM4

  Pri odladovani programu na mikroprocesor pouzivam seriovu komunikaciu s PC.
  Programator mam tiez seriovy a prestalo ma bavyt neustale prehadzovat kabel
  na seriovom porte (na COM1 mam mys), tak som si kupil rozsirujucu ISA dosku.
  Doska ma oznacenie AIO-WB83787-4A a ma dva seriove, paralelny a game port.
  Uz tri dni sa snazim rozchodit seriove porty COM3 a COM4 ale zial bez uspechu.
  Moze mi niekto poradit ci sa to vobec pod W98 da?

  Stiskal

  ---
  Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.