BRNO versus OSTRAVA

Jan Babjak jaybee
Středa Březen 17 14:31:19 CET 2004

Tipuji, ze se jedna o VSB FEI, ale potom se uz nemluvi jak dlouho tam
dotycny vydrzi, rekl by jsem, ze do prvni kontroly studia. Je to ale podle
me lepsi nez vyhazovat lidi primo u prijmacek, protoze tam muzou pusobit
ruzne stresy a pokd v dotychem opravdu neco je tak se to v prubehu semestru
ukaze. S tim, ze se skolam jedna o penize plne souhlasim, ale komu dnes ne.

S pozdravem Jan Babjak
jaybee@volny.cz
Bohumin