Schema privesu za os. automobil

Jaromír Březina jarin.b
Středa Březen 17 14:31:10 CET 2004

Hi All..

Shanim nekoho, kdo by si chtel pohrat s grafickym displejem 128x64 a udelat
jednoduchy KIT s 2051 ktery by umel z RS232 vypisovat texty, kreslit ramecky a
tak..

Displej ma vlastni sadu fontu a podporu pro textovy vystup, tak by to snad
nemel byt problem...

Po udelani konstrukterovi zbyde HW kitu a neco mu zaplatime..

Nema nekdo chut si hrat ???

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak