modem FM56 PCI - SL

Jan Zuffa Jan.Zuffa
Středa Březen 17 14:31:10 CET 2004

Ja som spojazdnoval podobny
s tymi istymi problemami
a jedine co pomohlo bolo at*i4
init string v pripojenie -> vlastnosti ->
konfigurovat -> pripojenie -> spresnit -> specialne nastavenia
ide o vypnutie protokolu v90 ktory ma inu modulaciu a ide od 28800
do 56000
potom to islo 100% ale max. 33600

jano.

-----Original Message-----
From: Straka Jan [mailto:info@imost.cz]
Sent: Thursday, June 13, 2002 11:38 AM
To: conf_hw (el. adresa)
Subject: modem FM56 PCI - SL

Zdravim,

prosim o radu zda nekdo nema zkusenost s rozchozenim modemu FM56 PCI - SL.

Nelze se pripojit na QUICK ani VOLNY, zkouseno na ruznych telefonich
linkach.
Modemy se zacnou domlouvat a vzdy to skonci s hlaskou ze volany pocitac
neodpovida.

Zkousel jsem vsechny rychlost pomos MS, vypmout kompresi i error corection.
Stale nic, venoval jsem tomu 4 hodiny a nenavazu prost spojeni.

Budu vdecny za jakykoliv tip. Na podpore pro modemy nic kloudneho
neporadily. Ovladace mam posledni z 6.6.2002.

Diky

PS pripojuji se v Moste

Straka Jan
info@imost.cz