AVR - programovani

Jarda jdrozd
Středa Březen 17 14:31:08 CET 2004


Zdravim Konferenci

Potreboval bych pro nase zarizeni napst do Controll Webu od MII SW interface pro
ovladani po ethernetu.
Mate s tim nekdo nejake zkusenosti ???
Pripadne nemate cas to nekdo udelat - na cene se dohodneme ???

DIKY


PS: Pripravujeme kit s RD2 procesorem. Protoze to ma downloader nahratelny do SW,
je to hrozne jednouchy kit. Mam tu par hotovych kusu, ale zverejnit to chci az v
zari, s necim dalsim. Kdyby jste nekdo mel zajem si zacit htar uz ted...
Cena jen KITu je cca 1.000 Kc...


AZE wrote:

> To snad tady nikdo nepopiral, ale nemel by se jejich vyznam
> na ukor odbornosti tak zvelicovat. K jejich hodnoceni
> by se melo pristupovat jinak nez na skolach netechnicky zamerenych.
> Jak uz jsem psal, je nelogicke treba z dejepisu ci kvuli jiz zminovane
> B. Nemcove propadnout.
> AZE
>
> ----- Original Message -----
> From: "Honza" <marver@centrum.cz>
> To: <hw-news@list.gin.cz>
> Sent: Monday, August 26, 2002 9:16 PM
> Subject: Re: off topic Re: BRNO versus OSTRAVA
>
> | Ale premyslel jste nad urovni mysleni 14-ti leteho a 18-ti leteho cloveka?
> | Nejsem zastancem vyuky humanitnich predmetu na strednich skolach technickeho
> | tipu, ale jsem pro zasadni vyuku predmetu, ktery by kombinoval cesky jazyk,
> | dejepis a zaklady spolecenskych ved do jednoho bloku tak, aby si studenti,
> | kteri odmaturuji uvedomili, ze jejich obzor nekonci pouze u techniky.
> |
> | Honza
> | student FEKT VUT Brno
> |
> |
> | ----- Original Message -----
> | From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
> | To: <hw-news@list.gin.cz>
> | Sent: Wednesday, June 26, 2002 5:53 PM
> | Subject: Re: off topic Re: BRNO versus OSTRAVA
> |
> |
> | > Tohle je na strasne dlouhou a nekonecnou diskusi. Podle mne by melo
> | > "povinne" obecne vzdelani koncit se zakladni skolou (myslim tu cca
> | > devitiletou), ovsem ta by musela byt koncipovana tak, aby poskytla
> | > opravdu hodnotne vzdelani a aby ho poskytla kazdemu tolik, co se do
> | > nej vejde (=castecne diferencovane vzdelani - socialisti mne ubijou).
> | > Co se tyka skladby predmetu, myslim, ze na ZS by se nemela moc menit.
> | > On totiz i takovy dejepis je nesmirne uzitecny, protoze inteligentni
> | > clovek si z historickych udalosti odvodi invarianty lidskeho chovani a
> | > bude je umet pouzit. Vedet, kdy se narodil Zizka je pochopitelne
> | > nesmysl. Dulezite je uvedomit si, ze se jeho hnuti dostalo k moci
> | > stejnym zpusobem jako spousty jinych pred nim, po nem a nejspis i v
> | > budoucnosti. To ovsem ve skole nikdo ani nenaznaci, natoz aby to
> | > cilene ucil.
> | >
> | > Stredni skola by mela ucit hlavne tu praxi + souvisejici teorii
> | > (matika, fyzika, ...), zakladni vzdelani mela dat uz zakladni skola
> | > (jak se to rymuje :-)) Gymnazia poskytujici dalsi obecne vzdelani se
> | > tim pochopitelne nevylucuji, ale proc ucit na prumyslovce cestinu, to
> | > skutecne nevim. To ma clovek uz davno umet. A vedet, kdy kdo napsal
> | > nejakou knihu a pri tom ji ani necist - to je skutecne vrchol
> | > stupidity.
> | >
> | > Ales Prochaska
> | >
> | > > Nemam nic proti vseobecnemu vzdelani, ale uz na odborne zamerene
> | > > stredni skole by mel byt kladen duraz predevsim na odborne predmety
> | > > a PRAXI. Co je to platne, kdyz zak muze propadnout z dejepisu,
> | > > protoze nevi, kdy se narodil Zizka, nebo ze zminene cestiny, protoze
> | > > si nepamatuje v kolika letech a ve ktere hospode zacal psat Hasek
> | > > Svejka? Za samozrejmost povazuji vyuku cestiny po strance pravopisne
> | > > a slohove a jinych jazyku vubec. Ale kdyz ve srovnani s tim maji v
> | > > rozvrhu 1 hodinu praxe za 14 dni...? Setkal jsem se i s absolventem
> | > > SPSE, ktery premyslel, na ktere dutince zasuvky ve zdi je + a kde -.
> | > > To neni vtip, ale realita. Je prece temer jiste, ze technicky
> | > > nadaneho kluka nebavi dejepis a sem tam si muze splest i/y, protoze
> | > > proste na humanitni obory nema bunky a sel na techniku. Ucitele (a
> | > > hlavne ucitelky) dejepisu a jinych netechnickych predmetu by meli k
> | > > zakum jinak pristupovat na gymnaziich a jinak na technicky
> | > > zamerenych skolach. Myslim ze u takovych predmetu by se ani nemelo
> | > > znamkovat, ale mohlo by se zavest neco jako zapocet. Bohuzel tomu
> | > > tak neni. I ja si pamatuji na stupidni "vstupni" testy ke zkouskam z
> | > > atomove z fyziky nekdy v 6 semestru na VS, kdy duvodem vyhazovu byla
> | > > pravopisn? chyba typu chybejici tecky nad i. Spousta lidi musela jit
> | > > kvuli tomu na zkousku nekolikrat a nekteri az po prazdninach,
> | > > samozrejme i ja. Da se to nejak slusne komentovat? Jsou proste i
> | > > lide, kterym by se melo ze zakona zakazat ucit. Mozna ze jednim z
> | > > kriterii hodnoceni a ohodnoceni ucitelu by mela byt znamka, kterou
> | > > by ucitele dostavali od zaku aspon 2x za rok. uffffff... AZE
> | >
> | >
> | >
> | >
> | >
> | > > ----- Original Message -----
> | > > From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
> | > > To: <hw-news@list.gin.cz>
> | > > Sent: Wednesday, June 26, 2002 2:49 PM
> | > > Subject: Re: off topic Re: BRNO versus OSTRAVA
> | >
> | >
> | > > | Ponekud depresivni, neni-liz pravda. Mozna, ze by se dalo zasahnout
> | > > | nejak krute direktivne shora, po kouskach samozrejme. Treba v prvni
> | > > | etape zakazat v dejepise zkouset z letopoctu, v cestine prerikavat
> | > > | bytobycejnybystrykobylabylinabyk, v hudebni vychove zpivat na znamky,
> | > > | ono by se v kazdem predmetu neco naslo.
> | > > |
> | > > | Ales Prochaska
> | > > |
> | > | >>> Protoze za par let budu s mymi detmi take resit na jakou skolu
> | > | >>> jit, a na gymplu kterym jsem prolezl, dosud smrdi stejne vykopavky
> | > | >>> a moralmi nebo odborne odstrasujici pripady.
> | > | >>> Otazku 'co s tim', si radeji nedovolim polozit, je prilis smutna.
> | > | >>> PZ
> | > > |
> | > | >> OT, omlouvam se predem:
> | > | >> Mam moc prace a moc neodpovidam, tady mi to ale neda, protoze me to
> | boli,
> | > | >> stejne jako Vas, strasne moc.
> | > | >> Vychodisko je generacni vymena a vychodisko je pouze v nastupujici
> | generaci.
> | > | >> Velice neprijemne je predevsim zjisteni, ze TAKE BOHUZEL soucasni
> | ucitele
> | > | >> (mladi) jsou stale vychovavani starymi pedagogickymi principy
> | (starych
> | > | >> ucitelu na VS - a ted si predstavte, ze to jsou dnesni mladi ucitele
> | SS ...
> | > | >> jak to ted bude vsechno dlouho trvat ...), trochu vulgarneji receno,
> | starym
> | > | >> prezitym a zcela individualitu nevychovavjicim skolstvim. Proto to je
> | proces
> | > | >> neuveritelne dlouhodoby. Kdyby mel byt vyresen okamzite, musel by
> | jste nekde
> | > | >> oddelene pripravit na modernich a inteligentnich zakladech 250000
> | ucitelu
> | > | >> pro ZS, SS a VS, potom vsechny soucasne az na vyjimky poslat na mesic
> | a
> | > | >> dosadit tyto nove. Bohuzel to mozne neni, tim spise, ze nebezpecnost
> | mnoha
> | > | >> soucasnych je v tom, ze cim mene pro zivot vyznamny predmet (a nejen
> | na VS)
> | > | >> uci, tim vyse hierarchicky je v prislusnych studijnich planech
> | zakotven a
> | > | >> tim lepe si dotycny drzi svuj flek a broji za vliv.
> | > | >> Ucim na Pedagogicke fakulte, vidim kolem sebe mnoho mladych lidi,
> | budoucich
> | > | >> ucitelu a presne poznavam budouci afektovane ucitelky cestiny, ktere
> | jsem
> | > | >> nesnasel, stejne ale jako budouci vynikajici odborniky se super
> | vztahem k
> | > | >> mladym lidem, kteri ale asi bohuzel ve vetsine pripadu z vyse
> | uvedenych
> | > | >> duvodu do skolstvi nepujdou :( ... ale i v tech nekolika desitkach co
> | > | >> opousti nasi fakultu a preci jenom se pokusi klima v skolach zmenit a
> | kterym
> | > | >> je jim soucasny skolsky system cizi, je nadeje pro budouci generace.
> | > | >> Presto vsechno si ale myslim, ze sebelepsi skola nenahradi rodinu. I
> | dnesni
> | > | >> "postrachove" fakult (my jsme je take meli, muj kolega je jednim z
> | nich
> | > | >> :)))) ) museli nejak k onomu nepochopitelne odtazitemu vztahu k
> | mladym lidem
> | > | >> na VS prijit, nekde to pochytit. Nekde prijit na to, ze ta spetka
> | toho co
> | > | >> znam ja, a na ni baziruju, je tak dulezita, ze mi dava pravo nekomu
> | urcovat
> | > | >> co ma a nebo nema umet a jeste tim rozhodovat o jeho dlasim zivote na
> | > | >> zaklade vedomosti. Tady je prave chyba. Dokud nebudou ucitele, kteri
> | se
> | > | >> budou schopni povznest nad neznalost studentu, bude to jak rikate.
> | Svym
> | > | >> budoucim ucitelum na SS a doufam, ze i VS, sec mi sily staci kladu
> | prave
> | > | >> toto na srdce ...
> | > | >> Hezky den, Simon Cihelnik
> | > > |
> | > > |
> | > > |
> | >
> | >
> | > > ---
> | > > Odchoz? zpr?va nebsahuje viry.
> | > > Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG (http://www.grisoft.cz).
> | > > Verze: 6.0.372 / Virov? b?ze: 207 - datum vyd?n?: 20.6.2002
> | >
> | >
> | >
> |
> |
>
> ---
> Odchoz? zpr?va nebsahuje viry.
> Zkontrolov?no antivirov?m syst?mem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.372 / Virov? b?ze: 207 - datum vyd?n?: 20.6.2002

--
Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email : Jan.Rehak@HW.cz
WWW   : www.HW.cz / www.HW-server.com





Další informace o konferenci Hw-list