Eagle autorouting

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:56 CET 2004

| Odes?latel: Petr Simek <psimek@jcu.cz>

| Nejsem si jisty, ale neslo by pred pouzitim autorouteru nastavit tu sirku
| spoje jakou chcete ? Kazdopadne na naslednou zmenu sirky spoje mi prijde
| lepsi prikaz change->width->zvolit silu a pak uz jenom klikat na
| jednotlive wire a ony meni svou sirku.

Primo v autorouteru eagle (355) je polo?ka Wire width a je tam 16. J?
proto?e m?m plotter xy4150 s 0,5mm fixou tam d?v?m 20-24 mils jak se mi
zachce (p?i 21-24 a tlou??ce pera nastaven? v CAM tu ??ru projede pak 2x, o
tu desetinu se nezbl?zn?m; p?i 24 je ta desetina v?ude, p?i 21-23 pak jenom
n?kdy).

Jde to nastavit i pro jednotliv? druhy ?ar, ale to jsem je?t? ned?lal,
v?dycky je ztlust?m ru?n?. (n?kde v menu, snad nets?)

V Eagle 4 je to v (p*deli) menu Edit Design Rules a Net Classes (viz help).
355 je lep??, d?l? se s n? l?p ikdy? nem? tolik ULP-?ek a kr?snou knihovnu
sou??stek.

Zaj?malo by m? ale jak rovnou ??ru, kter? je tvo?en? z n?kolika segment?,
tyto segmenty spoj?te aby ta ??ra byla jeden segmetn.

Zdrav? JL.