Free samples (was: Re: jednoduchy generator (FZ?)

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 14:30:53 CET 2004

Je, ale menší. Studenti nejsou pro tyto firmy moc zajímaví, protože stejně
všechno dostanou ze školy kam tyto firmy stejně přispívají (vím, u nás
teorie, je to tak jen někde na západě).

Třeba já dělám příležitostný vývoj pod hlavičkou firmy (mimo jiné
počítačové), která to pak prodá jiné atd. Takže se vzorky problém nejsou.
Obecně se dá říct, že firmy posílají vzorky proto, aby se jim peníze
vrátily z výroby těch vyvinutých zařízení.

Daląí informace o konferenci Hw-list